tisdag 6 november 2012

Sjukdag

Vilken tråkig dag de har varit, jag har varit lite hängig några dagar och idag vaknade jag med 38,5 i feber.. Tråkigt! Men, men.. de går ju över och de var väldigt länge sen jag var sjuk. Det var visst hårt att kalasa hela helgen. Gäller att kurera sig inför mer firande till helgen!
Jag och tjejerna har sysselsatt oss så gott som möjligt, Tuva har lekt mycket själv med sina nya leksaker och så har vi bakat med lera.
Kl två kom morfar och tog med sig Tuva, de var uppskattat av både mig och Tuva:) Då blev de lite vila för mig och Tilde.

Vi bakade fina hjärtankakor
En liten överraskning blev de i kväll i alla fall, Ann kom förbi med presenter till tjejerna från jobbarkompisarna. Jättefina!!

Tuva fick ett memospel med massa djur som hon spelade på en gång

Tilde fick de här supersöta kläderna



Inga kommentarer: